Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Thursday, September 11, 2008

PM KITO TEKEJUT....

wA AmIK daRI tUKar tiUb....tidO COlah kETiak jiN.....

PUTRAJAYA 11 Sept. - Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini terkejut dengan tindakan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mempersoalkan tarikh peralihan kuasa pucuk pimpinan tertinggi negara yang telah dipersetujui akan diadakan pada 2010.``Saya terkejut kerana dia adalah sebahagian daripada ahli Kabinet saya,'' katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Pelaksana Koridor Raya Multimedia (MSC) Malaysia di sini hari ini.


kah kah kah….. betullaaaa mamat dooolah ni kaki tidoooo….. baru sekarang dia terkejut… sluruh dunia dah tahu….kah kah kahwoit….mana hang pegi dolaaaah oooi…. hang tidok kat mana….celah mana hang tidoook…kesian…. tak de orang bagi tau mamat ni…. yang dia nak kena sembelih oleh tim MMK – madey,muhidin dan ku li….. tolong habak laaa pada …tolong ceeeek…kah kah kah...

sudah laaa..balik kg bukak kebun laaaa....anak2 kan ramaiii tgh belajar ilmu pertanian....untung jadi petani moden....

No comments: