Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Thursday, September 11, 2008

bonus oh bonus...

Amacam ado talent tak..???hehehe....dalam pado aku tengah rehat sambil mengantuk kat tempat kojo....aku dengar kerajaan PR PP and Perak nak bagi bonus kat kaki tangan kerajaan negeri masing2..tahniah lahhh..inilah yg dinamakan adil dan saksama tanpa mengira kaum, politik dan agama....aku jugak masih menunggu bonus hujung tahun ni....entah berapo bulan agak ehhh...
kisah politik dari N9..risik2 dari member cakap tadi press conference kat rahang pej PKR negri....MCA, MIC, PPP bahgian somban dan cawangan masing2 byk "menyeberang" ((bukan lompat ye)) ke PKR...yg lain2 tu bilo laie...jgn menyosal kemudian hari...bilo dah monang baru nak ngendeng2 datang pej PR.....konfirm kono basuk dengan bro. keselamatan kito....lu pikir la sendiri....wa dah lamo pikir....dari awal aku ngundi tahun 1999.2004,2008....aku pilih yg itu jerrrrr......undi rahsio weii....
Nor Jib & kak Lah cakap...orang yg melompat parti takdo moral...cettttt...podahhhhh...lu cermin diri lu dulu...silap2 YB parlimen pilah kito al-kipas syed hasan ibnu malik pun menyeberangi sungai muar menuju ke pej PR....kito serah lah pado ALLAH taala..kito hanya merancang..tuhan yg tontukan....

No comments: