Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Sunday, September 14, 2008

Majlis Berbula Puasa 20hb sept 2008





Dengan hormatnya Pejabat Pakatan Dun Juasseh menjemput Jemaah Dun Juasseh dan Parlimen Bahagian Kuala Pilah ke Majlis berbuka Puasa :



Pejabat Pakatan Dun Juasseh (Lot 1871 Taman Jemapoh Indah) Tarikh : 20hb Sept 2008 ini. Semua AJK di pohon membuat sebaran untuk kesemua Jemaah Zon (1) DAN Zon (2) . Sehubungan itu segala bentuk sumbangan amatlah di alu-alukan. Sila bertemu Bendahari Saudara Helmi. Saudara Mizan (Media) dan Setiausaha Rozaini/Rosli hantar maklumat kepada saudara2 kita dan jangan lupa saudara2 yg bertugas luar Negeri Sembilan. Seperkara lagi, yg berkesempatan sama2 lah kita ke Stadium Kelana Jaya dlm satu Majlis berbuka puasa bersama DSAI dan Tuan Guru Hj Hadi 15hb Sept ini. Satu pengumuman Penting oleh Para Pemimpin Pakatan Rakyat dan akan di hadiri ratusan ribu para reformis dari setiap pelusuk negeri untuk bersama2 mendengar amanat tersebut. Dengan iringan doa, moga Allah memberi petunjuk kemelut derita rakyat ini.

No comments: