Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Friday, September 5, 2008

KELUARKAN AKU DARI KOTAK INI....

SAPO MAMAT NIH...???????BOLOS SAJA KOTAK ITUUUU....



Tolong bagi tau aku...kat rumah aku ada banyak kotak..mano nak di buang kotak2 nih.....tolong aku...aku nak keluar dari kotak ni...aku nak lompat katakkkk!!!!!!.......

2 comments:

GUA64 said...

Inilah yg kami maksudkan pencarian ilmu2 tuhan yg sering di biarkan. Ezam anak muda yg menjadi ikon penjuang rakyat suatu ketika dulu, cukup di kagumi akan susuk tubuh badan dan bicara pembelaan tertindas, kini hanyut dgn kiblat dugaan kuasa politik sogokan wang dan bercita2 tinggi mencari populariti yg semakin hilang. Hilangnya Ezam lebih ketara selepas kekalahan BN permatang Pauh. 2 suasana yg cukup berbeza di alami ketika ini. Di bawah tunjuk ajar DSAI, pejuang harus berhadapan dgn risiko yg tinggi malah pengorbanan yg cukup mahal dlm mempertahan keadilan dan prinsip. Di bawah Abdullah dan KJ di pertaruhkan dgn projek, kemewahan asal sanggup menjadi pencacai pemimpin yg korup. EZAM kini menjadikan pilihan yg kedua dan terlupa akan ilmu2 tuhan. Pidatonya ketika dulu bicara ilmu kewalian Songo, 7 wali melayu, kebangkitan Joe Rizal, Mahatma Ghandi, Tok Kenali, Hamka. Rupanya sekadar menghafal beberapa nama wali dan pejuang untuk menghiasi pidato sahaja. Ilmu wali dan pejuang2 ini tidak sempat dikaji secara total sejak kiblat kemewahan harta dunia di tawarkan. Seru kami. Jangan kita biarkan anak2 muda seperti ini semakin hanyut dgn gerak dan salah laku pemimpin UMNO. Islam dan keadilan wajib mendidik dan landasan2 yg telah tersasar. Panggilan Ulama2 bukan setakad fasihnya bacaan Qurannya tetapi lebih daripada itu. Walah waalam

utehdahagak said...

Bila ilmu agama tak diamalkan dan terbiar kaku jiwa jadi kosong dan kerakusan kuasa mula mengila.....hidup berkiblatkan duit semata-mata......sumpah keramat bakal memakan tuan.....sanggup gadaikan maruah & prinsip. Inilah golongan melayu yg dibangga2kan oleh mereka yg duduk di bawah payung UMNO....Keterpaksaan mereka utk menerima semula insan ini sekadar memenuhi ruang2 dendam yg tak pernah berkesudahan.......kita semua tengok sejauh mana EZAM ini mampu melangkah dlm kepompong UMNO...mungkin tersungkur di penghujung keangkuhan....