Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Saturday, August 1, 2009

Kerana UMNO BN, Polis Menganas

Himpunan menghantar memorundum ke Istana, terhalang kerana di sekat dgn ganasnya oleh perintah UMNO BN terhadap Polis yg sepatutnya menjaga ketenteraman rakyat.

Kerahan perintah tertinggi, membuatkan polis dijadikan kambing hitam negara agenda jahat Umno BN. >>> Lihat GALERI FOTO DEMONSTRASI (klik)

Biar pun ada suara-suara sumbang yg mengatakan bahawa tindakan ini adalah kerja yg sia-sia dan bodoh, namun ketahuilah kisah sejarah semasa Nabi Ibrahim sedang dibakar oleh Raja Namrud yg terkenal dgn zalimnya, di datangi oleh seekor burung pipit yg berulang-alik membawa air kolam dari sebuah lembah dgn paruh kecilnya untuk cuba memadamkan kebakaran.

Peristiwa ini di lihat dengan teliti oleh malaikat jibril a.s dan bertanya kepada sang pipit, "adakah memadai air itu mampu memadamkan api yg sedang mengila dgn marak dan besar?

Lalu Sang Pipit menjawab bahawa dia cukup tahu air yg di bawanya tidak mungkin dapat memadamkan api yg semakin marak dan ganas. Namun sekurang-kurang untuk memenuhi naluri tanggungjawabnya, dia tidak berdiam diri apabila melihat kekasih ALLAH itu diperlakukan dgn zalim.

@Bro Luv@








No comments: