Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Saturday, August 22, 2009

Calon BN Permatang Pasir - Mengelabah

Menjadi pemimpin mewakili suara rakyat, bukan lah mudah.... terutama di waktu sekarang..Ilmu yg di raih daripada universiti belum tentu menjamin keselesaan rakyat. Umno BN harus bersungguh-sungguh mencari calon yang mempunyai keperbadian yang tinggi (klik) . Kerap kali membuat keputusan tanpa merujuk dan meyelidik sedalam-dalamnya. Suara akar umbi sering kali di tinggalkan kerana menganggap orang bawahan tiada ilmu perang politik. Pemimpin Umno salah menyalah sesama sendiri.

Ku Li, veteran Umno yg kerap kali menegur beberapa kepincangan pemilihan dan hala tuju parti juga, tidak lagi di dengar. Mungkin sudah beranggapan tidak relevan lagi. Jangan memperjudikan harapan rakyat hanya untuk sebuah kemenangan.

Rakyat yang terdedah dengan maklumat dunia tanpa sepadan kini semakin celik untuk menilai. BN Mula Edar Risalah Hasutan Secara Terbuka. Kalau terlalu sayang dengan parti, berjuang lah dengan sejujurnya dan bersaing secara matang dan berhemah. Kuasa yg di amanahkan, untuk bersama-sama memperbaiki kehidupan rakyat dan negara. Ramai di antaranya,Klik Sini , meletakan amanah rakyat sesudah berkuasa, hanyalah untuk mengaut kekayaan secara songsang dan berlumba-lumba mencipta empayar. Mulut-mulut yang menegur akan di sita dengan pelbagai akta yang menakutkan.

Ku Li: Apakah Umno kurang calon? Tapi percayalah..... rakyat yang sayangkan negara ini akan terus berjuang untuk satu kehidupan yg ditadbir secara bijak , jujur dan cekap dengan berlapang dada mendengar kritikan pandangan. Sesebuah negara yang maju, adalah ditadbir dgn pemimpin dan rakyat yg bersama-sama menyumbang kearah kehormanian tanpa takut dan tekanan.


Selamat Berbuka Puasa dan Solat Terawih

@PR Juasseh/Jemapoh@

No comments: