Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Thursday, September 24, 2009

Jamuan Rakyat Eidul Fifri Di Telok Kemang





- ANWAR MULAKAN KEMPEN TAWAN BAGAN PINANG | Ceramah Di Port Dickson Jadi Pencetus Semangat Kebangkitan Rakyat

SIARAN MEDIA ALTERNATIF INI ADALAH EHSAN TV ANTARA [ www.tvantara.com ]


Wakil jentera Pakatan Rakyat Dun Juasseh/Jemapoh sempat menghadiri Jamuan Rakyat Eidul Fitri di Telok Kemang kelmarin sabtu 18hb Sep 2009. Majlis tersebut turut di hadiri DS Anwar Ibrahim bersama-sama beberapa pimpinan pusat Tin Chua, Chq Badrul Hisham, Dato Kamarul dan Adun2 daripada beberapa negeri.

Di sampingan itu juga pimpinan PR Juasseh Bro Rusli, Bro Fauzi, Ir Mizan dan ayahanda Rahman turut berbincang dgn Ketua Cabang PKR Kuala Pilah dlm menyusun tugasan sewaktu pemilihan calon dan hari mengundi Bagan Pinang nanti. Kesibukan dgn program Hari Raya pada hari tersebut, membuatkan kehadiran kami agak terlewat untuk bersama2 Ds Anwar.

Di jangka satu lagi pertemuan Hari Raya bersama2 ajk PR Juasseh untuk menggerakan jentera parti, akan di adakan pada 26hb Sept 2009 selepas Ishak di rumah Pengerusi Tn Hj Rusli di Juasseh.

No comments: