Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Sunday, March 7, 2010

Makan Malam Bersama Pemimpin - PKR Cabang Kuala Pilah





Syabas dan Tahniah....

PKR Cabang Kuala Pilah telah menganjurkan Jamuan Makan Malam Rakyat bersama2 Pemimpin yang terdiri dari: 1)Naib Presiden PKR - Yb Azmin Ali 2) Naib Presiden PAS - Sallehuddin Ayob 3) Bendahari Agung PKR dan pimpinan MPR Negeri Sembilan.

Pengerusi Jamuan Makan Malam Saudara Aznam bersama Ajk pengelola telah berjaya mengendalikan program tersebut dengan semangat Pakatan dengan pencapaian yg cukup cemerlang.

Kehadiran para penyokong Pakatan memenuhi dewan sudah cukup mengambarkan sokongan yang semakin bersemangat walau pun kini PKR berhadapan dengan beberapa Ahli Parlimen yang termakan strategi tawaran dari Umno BN dengan mengistiharkan keluar parti.

Kelahiran PKR adalah gelombang rakyat yang ingin menjadikan negara ini diurus tadbir dengan keadilan dgn sopan dan berhemah. Wadah baru harapan rakyat tetap memegang kukuh dasar perjuangan. Pemimpin yang bermasalah dengan mengambil kesempatan setelah diberi mandat, akan terus dihukum seterusnya di tunjukan pintu keluar.

@PR Juasseh/Jemapoh@

No comments: