Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Tuesday, April 7, 2009

Pahlawan Ku Selamat Kembali



18hb April 2009 (8.15am)


http://picasaweb.google.com/GUA1964/DariBktGantang?feat=directlink (klik melihat gambar)

sewaktu saya mula mengetuk2 membuka blog ini, saya menerima panggilan dari Bro Helmi yg baru sahaja menurun Bukit Putus. Terpancar kegembiraan bersama-sama para sahabat2 yang lain akan ujian Allah ini telah pun di makbulkan. Kemenangan di Bukit Selambau dan Bukit Gantang, amat cukup bermakna buat kami.

Saya cukup emosi kerana tidak dapat bersama-sama menyambut kepulangan pahlawanku. Hati ini terlalu sayu dan hiba. Kecederaan kaki masih di tahap yg tidak mengizinkan. Sudah pasti tergambar oleh saya wajah2 ceria Pakteh, Helmi, Ijam, Kamarul, Abg Udan, Haq, Pak long Duan serta beberapa jentera PR Juasseh/Jemapoh serta Senaling dan Kuala Pilah, dengan tempikan REFORMASI reformasi reformasi dan TAKBIR takbir takbir.

Para sahabat akan menyambut pahlawan2 ini di Ulu Bendul. Bro Hazman mungkin telah membuat beberapa program dengan perarakan mengelilingi kampong2 dan bandar Kuala Pilah. Kibaran Bendera Pakatan Rakyat akan memberi signal, bahawa gelombang Tsunami ini akan sampai juga menyimbah ke kawasan kita. PRU 13 sudah pasti akan mengegarkan Kuala Pilah. Pengalaman dan kekuatan diri, sudah pun di kutip oleh anak-anak muda ini untuk di terjemahkan nanti.

Takbir dan Reformasi

@ Bro Luv @

No comments: