Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Sunday, January 25, 2009

Terkini!!!!! C4 akan bergegar lagi di PERAK



Moga selepas ini., Negeri Sembilan akan menyusul. Insyaallah...







TERKINI ! BOM KEDUA UNTUK UMNO PERAK


Isnin, January 26, 2009


KEJUTAN #2

Seorang lagi ADUN Perak bersiap sedia untuk satu sidang media lewat hari ini bagi mengumumkan keputusan meninggalkan BN. Sumber memberitahu ADUN berkenaan akan mengumumkan salah satu daripada tiga pilihan iaitu sama ada meletak jawatan parti (UMNO), meletak jawatan sebagai ADUN atau keluar parti untuk menyertai salah satu parti Pakatan Rakyat.

SIAPA SELEPAS ADUN BOTA?

YANG MANA 2 ANTARA 27?



Pemerhati politik sedang menyiasat khabar yang bertiup kencang di negeri Perak selepas YB Nasarudin Hashim (BN-Bota) memulakan langkah demi hasrat rakyat dengan menyertai PKR petang kelmarin.ADUN-ADUN yang mempunyai rekod keakraban dengan DS Anwar Ibrahim semasa bersama di dalam UMNO dulu disebut oleh banyak pihak sebagai sangat mungkin akan mengorak langkah sehari dua ini.Selain itu, ADUN yang mempunyai latar belakang pendidikan agama atau mempunyai rekod aktif dalam aktiviti keagamaan turut menjadi perhatian ramai.Ketua Pembangkang DUN Perak, Dato' Seri Tajol Rosli diberitakan akan membuat kenyataan resmi berhubung perkembangan ini.

2 comments:

Anonymous said...

Tak Sabar ........
Jalan Perintis to N9 and Putrajaya

khancha2692 said...

Tanda2 akhir UMNO akan bakal di talkinkan....Keangkuhan UMNO tak pernah berpenghujung...