Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Monday, August 11, 2008

Dari Jemapoh ke Permatang Pauh dan bertapak ke Putra Jaya




Satu Kerangka Kerja akan di bentuk selepas sahaja perjumpaan seluruh reformis peringkat Dun Jemapoh/Juasseh yg akan di adakan pada malam selasa ini. Anak-anak muda tak kira apa juga anutan parti siasah yg di wakili, akan bersama-sama menggembeling tenaga dan idea bagi memastikan rombongan ke Permatang Pauh terisi dengan tugasan. Bermula pada hari ini hinggalah hari mengundi, Permatang Pauh akan di isi dengan pengisian erti kemerdekaan yg kedua. Barisan Rakyat yg selama ini penuh sabar dan tertib sentiasa menunggu sebuah lagi kemerdekaan di tanah air sendiri. Telah sekian lama pentadbiran Kerajaan yg sedia ada menguruskan Negara ini dari hasil rompakan dan jerih perit peluh rakyat dan sentiasa pula dijanjkan dengan seruan retorik. Terperangkap dgn sogokan yg hanya ibarat remah nasi dan lebihan tulang. Pelbagai akta telah di cipta untuk memastikan rakyat di kunci mulut untuk tindakan teguran. Tapi saat dan ketika ini, Gelombang reformasi kebangkitan rakyat akan menjadi satu lagi lempahan thsunami yang terlaku sukar di sekat gegarannya. Permatang Pauh akan menjadi penentu bemulanya satu sinar mengembalikan semula sebuah kemerdekaan. Rakyat sudah sekian lama memendam rasa dengan tangisan ketakutan. ISA akta yg mengancurkan kasih sayang dan maruah rakyat. Semoga para reformis akan memulakan tugasan ke Permatang Pauh dgn kocakan dan debaran kemenangan. Kami dari AJK PAKATAN RAKYAT JEMAPOH/JUASSEH, sentiasa mendoakan anak2 muda menjaga adap dengan berhemah dengan penuh keinsafan ujian ALLAH. Selamat pergi berjuang dan selamat pulang wahai anak2 muda. Tenagamu amat dirindui oleh Negara.

1 comment:

khancha2692 said...

Adw bran g PP 23 ni..? Tak paksa tapi bagi mereka yg berkelapangan & berkemampuan.....ayuh pantas membelah lebuhraya utara selatan menuju ke PP....