Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Tuesday, August 19, 2008

Agenda APA ? Perjumpaan T.Dr Mahathir dan Najib C4



"Dulu kecoh sebentar bilamana si TDMahathir nak berjumpa si Najib katanya si Abdullah tak kasi, di hebahkan dalam media massa mengatakan si Najib di control oleh bossnya, kenapa yer TDMahathir nak jumpa sangat ngan si Najib tu? ini ulasan dan pendapat sahaja, betul ker tak "lu pikir laa sendiri"!!Selepas di war-warkan DSAI mengatakan PR memerlukan lebih 30 MP utk membentuk kerajaaan, maka gelabahlah TDMahathir dibuatnya, siap di beri komen mengatakan jangan pandang remeh apa yang DSAI cakap. Ini kemungkinan akan berlaku.
Mau tak gelabah jika DSAI menjadi PM malaysia ke-6 maka hancurlah riwayat TDMahathir, merengkok lah beliau dalam penjara Sg. Buloh. Dunia sekarang sedang dipertonton Allah tentang nasib TDMahathir seperti mana doa yang dibuat oleh Almarhum Tuan guru Fathil Noor supaya TDMahathir dipanjangkan umur supaya dapat melihat dan merasai derita yang dibuat sepanjang 20tahun menjadi PM malaysia. Skg ini pun TDMahathir sedang dilupakan oleh rakyat Malaysia. Sebelum DSAI berjaya membentuk kerajaan maka direncanakan bentuk tindakan supaya DSAI kecundang sebelum tercapai hasratnya menjadi PM-6. Setalah diasak TDMahathir utk berjumpa si Najib maka dapatlah diketemukan mereka berdua, apa yang dibincangkan 'wallahua'lam'. Tapi mungkin konspirasi bagaimana nak jatuhkan DSAI. anggapan dalam pertemuan tersebut mereka membincangkan tentang bahayanya bila DSAI dapat menerajui malaysia, kerana rahsia-rahsia mereka akan dibongkar semahunya oleh DSAI nanti. Si Najib yang terpalit oleh tuduhan membunuh wanita monggolia pun merasa tertekan sama. Maka terkeluarlah liwat II yang akan dilakonkan oleh mereka-mereka yang terpilih. Kesimpulan disini banyak kekeliruan fakta dalam kes liwat II, mungkin konspirasi yang dibuat dalam keadaan tertekan dan tanpa perancangan yang rapi agaknya, apa-apa pun kita serahlah kepada yang maha mengetahui iaitu ALLAH Azzawajala, semoga DSAI dan kita semua dilindungi oleh fitnah akhir zaman yang maha dasyat, perancangan ALLAH adalah sebaik-baik perancangan...wallahua'lam."

No comments: