Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Saturday, December 6, 2008

Kenduri Kahwin di Terentang Bt Kikir


Dalam kesibukan persiapan idul adha, dan kejutan berita tanah runtuh di Bukit Antarabangsa baru2 ini, wakil dari Pejabat Pakatan Rakyat sempat memenuhi undangan perkahwinan adik ipar Bro Zainal di Kampong Terentang Padang Lebar. Ketibaan kami di sambut mesra oleh Abang Ruslan dan keluarga Zainal Sendiri. Dan sebelum itu, tengaharinya bersama2 dengan keluarga Acek dalam majlis berkhatan anak beliau. Kami ( Mizan, Suli, Helmi , Chqu Fauzi, Atan) cukup tertarik dengan cenderahati tuan rumah yg di terima iaitu surah Yassin yg terlalu jarang di buat dlm majlis2 perkahwinan sebelum ini. Kepada Bro Zainal, bertambah2 lagi keluarga reformasi yg akan datang. Kepada Acek, agar kami sempat melihat anak bujang beliau ke jinjang pelamin. Insyaallah.

2 comments:

Anonymous said...

cito ni tak padan lah dgn gambar. ni gambar lamo maso nak pilihanraya.. sekian.

abg Roslan

Anonymous said...

Gambar tersebut hanya ingin mempaparkan 2 orang kuat yg menjayakan Majlis Kenduri tersebut. Lupo lak nak bawak kamera waktu tu. Terima Kasih atas komen yg di berikan. @@ Bro Luv @@