Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Monday, July 21, 2008

CERAMAH

Akm
Pastikan sebar maklumat ceramh 26 july 08 ni kepda kekawann
Buat sebaran info macam jualan langsung- rasanya semua tahu
1: 5:25:125 cam tulah.

4 comments:

helmi said...

akum dan salam reformasi , klau nak diikutkan pejabat kito dah kira complete dah.jadi kepada semua ahli, selalu2 la datang, tengok apo yang patut. klau nak ikutkan ese ni laie sibuk. jadi haruslah ingatkn kembali sejarah dalam tahun 1998. kalau dah perintah sok, apo nak mintak insyaalah sumo dapek.

PR Juasseh/Jemapoh said...

Salam,
Terima kasih kepada kekawan yang terlalu banyak berjasa samada kewangan atau tenaga, Tekadkan keikhlasan itu kepada Allah, kejayaan akan datang kelak.
Alfatihah juga kita sedekah pada Allahyarham ( Terusan ) yang juga perjuangan sampai titis terakhir.

helmi said...

a.kum, kepada semua pemuda pakatan dun juasseh datang la beramai- ramai ke pejabat ptg ni. sobab eh petang ni kita ado gotong royong, bawak kelongkap eh, jgn nak melenggang yo.bunyi ayat keras, tapi orang eh lombut yo.

GUA64 said...

alhamdulillah atas keberkatan, Nur Allah telah bersinar meresapi setiap denyutan nadi akan tanggung jawap insan kamil. Pertanggung jawab lah setiap amanah Allah akan akan rahsia Allah secara jujur dan keikhlasan. Malam ini insan2 ini akan berkumpul dan membincangkan akan manusia2 yg lupa akan janji2 Allah. Umpama anggota tubuh, akan berperanan antara satu sama lain. Berkait bantu dan membantu. Syabas kepada semuanya menawarkan diri bagi melaksanakan amanat Allah. Syabas kepada ajk, pemuda2 dan Helmi event sering kedepan dlm melaksanakan amanat. Biar gempita alam, biar berkecai tipu muslihat politik, kita akan pertahankan jln yg di pilih. Perjalanan hidup addin dan keADILan. Insyaallah agar semua perjuangan ini di berakati Allah.