Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Monday, July 21, 2008

YB Timbalan Menteri di jabatan Perdana Menteri

Salam orang kampung kito brother Hasan berucap kat perlimen,
Sahhhhhhhhhhhhhh, jawatan khas bertujuaan untuk orang kampung, felda, Orang asli dan pendalaman
Klip boleh buka kat
http://webtv.pas.org.my/
Tapi orang kampung sendiri pun takterjago, asyik ugut memanjang,
takpolah dah lama ngidam jawatan montori tu, ujung-ujong nyawo BN ni bagi can sekojap
lepeh tu, boleh lepak kodai kat R&R Jemapoh, tobeh Rumah Omak Tu buek wakaf balai rayo UMNO Baru, TAK PAYAH MENUMPANG BALAIRAYO KEK TANAH ORANG PAS

2 comments:

GUA64 said...

Keangkuhan YB hassan semenjak ditabalkan Tim Menteri semakin menjadi2. Orang kuatnya Ketua Cawangan Desa Jemapoh sanggup di malukan di setiap ucapan beliau kerana tidak bertindak menghalang aktiviti2 AMK menganjurkan sukan Futsal di Padang Awam Desa Jemapoh. Kesombongan yg terlampau ini membuatkan Ketua Umno/JKKK tersebut telah menghantar perletakan jawatan. Kesibukan mencari pengaruh di pusat menyebabkan kerja2 kebajikan dan pembangunan yg di tugaskan kepada Pembantu Khasnya sering terabai.Pembantu Khasnya lebih sibuk mencari segala projek untuk kepentingan peribadi daripada tugas2 yg sepatut dilakukan sebagai wakil Ahli Parlimen. Peruntukan Parlimen untuk kebajikan sering di minta pertukaran imbuhan hingga khabarnya sampai imbuhan sex. Perkara ini akan di siasat sedalam yg mungkin akan kesahihnya. Kami tidak mahu lebih ramai lagi yg menjadi mangsa akan kerakusan dan salah guna kuasa.

PR Juasseh/Jemapoh said...

Ask & Salam,
TQ Brother Gua64, pandangan dan teguran amat diperlukan
Tq a lot
berani kerana benar