Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Saturday, July 12, 2008

Cadangan Ceramah " Konspirasi KES DSAI"

Ass. dan salam pada para pejuang,
Pejabat PR Dun Juasseh bercadang untuk mengadakan Ceramah Dengan Tajuk diatas
pada 25 @ 26 hb Julai ini,
penceramah masih belum diumumkan, diharap para ahli akan membantu dalam persiapan untuk majlis ini

4 comments:

GUA64 said...

Syabas PR Juasseh/Jemapoh. Susun atur cara sebaik mungkin. Libatkan semua jentera kerja termasuk ke peringkat Parlimen KP. Pastikan penceramah yg dapat memberi maklumat yg sahih dan berilmu juga komitmen. Siaraya bermaklumat, sebarkan dgn meluas media,risalah,internet dan hebahan. Buat panggilan mesyuarat dari sekarang bagi memastikan majlis ini berjalan dgn lancar dan tertib.

helmi said...

aku supply khemah
semoga berjaya

helmi said...

kepada semua ahli pakatan yang ingin menderma, sila hubungi saya di talian 0123277940.
Helmi bendahari.

helmi said...

kepada semua ahli pakatan yang ingin menderma, sila hubungi saya di talian 0123277940.
Helmi bendahari.