Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Friday, December 3, 2010

RAKYAT MARHAEIN DERITA HARGA MINYAK RON95, DIESEL, LPG, GULA NAIKKK!!!!!!!

1)Aku dah cakap dah, kalau undi BN memang barang naik. ni yang naik darah ni dengar berita seram macam ni. Bongok punya UMNO-BN. Lepas ni ada mangkuk mana pulak yang nak jawab yg ron95 ni pun diorang tak pakai.

2) padan muka makcik felda, padan muka semua bodoh2, biol2, bangang2 dalam malaysia ni.. pangkah jangan tak pangkah...

3)Kalau ron95 naik jugak......
memang BARUA la orang yang naikkan harga tu
apa tak "BARUA"nya....
orang tu tak tau ke semua barang lain pun akan ikut naik??
Ceh...Ketuanan UMNONGOK....!!

4) Bukan Naik tetapi "diselaras" atau "diseragam"...Padan Muke gue... pangkah ler Barang Naik lagiiiii...wahai orang Kuala Pilah oii....tak pulak aku kalau orang BN-Umno Kuala Pilah dapat pengecualian.....

5)hayya chi seng punya wolang busat
kalu talak wang tala payah lipea lu punya lumah kat putajaya maa. manyak mahat woo. anam puloh impat juta maaa
kalu mau lipea lumah pon mau kasi halega minyak naik, itu tiu nia ma loo
Chi seng punya olang busat
ptuii! Ptuii! Ptuii! ....

6)Bersyukurlah sebab negara kita masih aman walaupun minyak naik sikit.
Negara lain lagi teruk
Ayat biasa pencacai-pencacai UMNO KUALA PILAH... Panas telinga beb.


7)CILAKO CILAKO CILAKO....
SELARAS DAH JADI SERAGAM.....
BESOK
SERAGAM JADI APE...? JADI SAREGAMARAS......

8)aku apa peduli.sebagai ahli gerombolan.kad keahlian aku sebagai anggota gerombolan bolih dapat diskaun 50% drp harga asal...ikhlas dari UMNONGOK KUALA PILAH..

hati mendidih IR PENING yg marhaienn.....

No comments: