Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Thursday, January 7, 2010

Dah Mula Buat Hal....PR waspada skrip ini...



Gereja di pinggir di ibu negara dibakar tengah malam tadi (klik) Sumber:The Malaysian Insider

Gambar di sebelah merupakan berhala UMNO. Setiap tahun akan diadakan upacara khas memuja dan memuliakan berhala bekenaan. Walau pun Majlis Fatwa mengatakan amalan yang dilakukan itu adalah bertentangan dengan Islam kerana terdapat unsur-unsur syirik, namun semua itu tidak dipedulikan oleh pembesar-pembesar UMNO.

Berhala ini akan terus dimuliakan pada tahun ini, 2010. Tak percaya? tunggu dan lihat sendiri nanti.

Kemudian, gologan yang memuliakan berhala ini juga cuba muncul untuk menjadi juara memperjuangkan nama "ALLAH" dari disalah guna , kononnya.

Keputusan mahkamah di Malaysia akan dibuat selari dengan kehendak UMNO. Sudah banyak kes yang dibuat penghakiman oleh mahkamah bukannya berdasarkan undang-undang yang ada.

Rakyat juga mempunya persepsi yang sama dalam kes membenarkan majalah Herald menggunakan perkataan Allah dalam penerbitannya. Hakim mungkin diarahkan berbuat demikian.

Maka riuh rendahlah UMNO dan ulamak yang sewaktu dengannya memainkan isu. Maka lalailah rakyat dengan isu kenaikkan harga gula dan kehilangan injin jet TUDM. Berita polis Perancis akan panggil Najib untuk beri keterangan berkenaan pembelian kapal selam telah menjadi terlalu kecil untuk di lihat oleh rakyat.

UMNO akan merayu ke Mahkamah Rayuan. Keputusannya sama dengan Mahakamah Tinggi, perkataan "ALLAH" tetap dibenarkan penguaannya oleh Katolik di Malaysia dalam majalah Herald. UMNO terus berlakon, membuat rayuan ke Mahkamah Persekutuan. Orang Melayu dan ulamak separuh masak akan diheret bersama.

Masa berlalu. Pilihan Raya ke 13 menjelang tiba. Tiba-tiba Mahkamah Persekutuan, dengan hakim-hakim yang telah dicucuk hidungnya oleh UMNO, akan istiharkan, membatalkan keputusan Mahlamah Rayuan. Herald tidak dibenarkan guna "ALLAH" dalam sebarang penerbitan.

UMNO menang. UMNO akan mendabik dada merekalah pejuang Islam sebenarnya.

Kemudian, Pilihan Raya ke 13 pun di adakan.

UMNO mahu orang Melayu berada dipihaknya, menjadi pejuang mempertahankan "ALLAH". UMNO mahu orang bukan Islam menganggap orang Melayu adalah anti mereka. Dengan ini akan lemahlah Pakatan Rakyat. UMNO akan menang lagi dalam PRU13.

Itulah isu yang direka oleh UMNO, seperti mana yang di nasihatkan oleh Yahudi.



@PR Juasseh/Jemapoh@

No comments: