Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Monday, November 5, 2012

Himpunan Kebangkitan Rakyat di padang Taman Seremban Jaya

Walaupun hujan lebat bermula jam 2 petang dan padang becak, ia tidak menghalang kira-kira 30,000 orang hadir dalam Himpunan Kebangkitan Rakyat di padang Taman Seremban Jaya, Negeri Sembilan malam tadi.

Dalam  pada yang sama di padang MPS Seremban  telah di adakan Konsert Perpaduan yang di hadiri oleh Artis yg ternama Hattan, M Nasir dan beberapa artis tempatan. Seawal lagi merujuk kepada kata2 janji Najib  sewaktu Bersih 3.0 ingin berhimpun ,  kerajaan bersedia membenarkan digunakan dalam stadium. Tapi tidak kerajaan NS yang memberi alasan bahawa padang MPS telah ditempah awal oleh penganjur Konset Perpaduan. Sedihnya....khabarnya konsert yg di belanjakan hampir RM300-500 ribu itu hanya di datangi cuma 120 orang.

Untuk mengelakan rakyat berhimpun di Seremban Jaya, mungkin konsert diadakan.....Sesungguhnya Umno BN...hiburan hanya sampingan...Rakyat kini bangkit untuk bersama-sama beberapa pimpinan berkongsi mandat yg bakal disampaikan. Hujan bukan penghalang. UMNO BN semakin gagal dengan sogokan..





No comments: