Majlis Pakatan Rakyat

Majlis Pakatan Rakyat
Cahaya Keadilan & Kemenangan Pasti Terbit ; Negara ini mesti berubah. Mungkin kita kalah dalam satu atau dua pertempuran, tapi saya yakin kita akan memenangi peperangan ini,"ANWAR IBRAHIM"

Wednesday, June 4, 2008

Sinar Harian bertapak di KUALA PILAH

Alhamdulillah, syukur ke-hadrat Allah SWBT, kerana akhbar SINAR HARIAN telah bertapak di KUALA PILAH. Semoga dengan adanya akhbar ini, dapatlah segala permasalahan rakyat di Parlimen Kuala Pilah ini dapat di selesaikan dengan segera. SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT. Hubungi Saudara Nurul Ridhuan wartawan Sinar Harian di talian - 0196202513@0196202383 atau hubungi Mizan 0133938854 -wakil media pakatan rakyat Dun Juaseh Kuala Pilah, NS.

3 comments:

rugby said...

Syabas sinar harian K.pilah. Cuma sebelum sebarang artikel di siarkan, ketua penyunting harus meneliti sebaik mungkin bahan berita yg bakal di disiarkan. contoh: Kekalahan MPT PKR chequ Bad bagi perlimen Jelebu yg tersiar di halaman muka depan (sepatutnya PARLIMEN REMBAU)Cadangan saya sudah sampai masanya perlu di wujud pejabat PAKATAN RAKYAT PARLIMEN KUALA PILAH sejajar atas persetujuan rundingan pakatan kesemua pucuk pemimpin sebelum ini. Selain biro2 yg telah sedia ada, wujudkan biro media seperti yg telah dimulakan oleh Pejabat PR DUN JUASEH.(**Tahniah sdr MIZAN,RUSLI dan ARSHAD**) Susun satu majlis Salam Perkenalan bersama wartawan2 SINAR moga mesra media ini di jadikan salah satu landasan KHIDMAT MASYARAKAT parlimen K.Pilah berhubung bahan2 berita terkini yg bakal disampaikan selain majlis penerangan melalui ceramah2 sebelum ini. Seruan saya.... Reformasi bukan sahaja ingin perubahan,dari yg baik kepada yg lebih baik malah ianya perlu dilihat perubahan itu pada yg lebih dekat dgn kita, keluarga, masyarakat, perjalanan petadbiran parti itu sendiri dan bekerja lah dengan landasan sistem yg teratur.@@@ Hazilita pelangai @@

PR Juasseh/Jemapoh said...

TQ bro Atan,
Sekarang laman ini dalam proses pembinaan dengan harapan ia lebih memudahkan lagi untuk kita dalam melayar segala aktiviti.

GUA64 said...

Perkemaskan laman Web PR Dun Juasseh ini dan attached ke semua Laman Web seperti trengganu kita dan juga laman2 Web yg telah sedia ada. Ini lebih memudahkan segala aktiviti2 PR Dun Juasseh akan dapat di kongsi oleh pelayar2 reformasi secara global. Syabas Biro Media PR dun Juasseh dan Biro2 yg telah di bentuk. Tumpukan kerja2 dgn lebih bersistem dan dan semangat baru untuk menuju kearah Malaysia Negara Berkebajikan. @@ Gua64 @@